24.4.09

Getting Complicated

İlişkiler...
Bu kelimeyi kullanınca ne kadar da lüks bir şeymiş gibi göründü değil mi ?
Kast ettiğim şeyin ne olduğunu hemen açığa verdi :
Bir alt başlık olan ;
Kadın - Erkek ilişkileri...
Amanın, böyle söyleyince iyice içinden çıkılmaz oldu sanki ...
Kelimelerle telaffuz edilince insanı uzaklaştırıyor kendinden bu tip şeyler.
İki insanın arasındaki duygusal bir yakınlığın, bir insanı bu kadar korkutmasının sebebi ne olabilir ki ?
Çok açık bir şekilde ; mübalağa...
Çevresel etmen olarak çevrenin bu konuya karşı olan duyarlılığı(!)
İnsanı uzaklaştırıyor bunları düşünmekten .
İçten içe insan bir kız/erkek arkadaşı olsun ,
Onunla birçok şeyi paylaşsın ve kendine özel olsun istiyor.
Herkesin istediği insan türü farklı tabii oralara değinmeyeceğim .
Ama genel yargı, aklın mühim bir yer tuttuğu.
Ya da ben öyle düşünüyorum.
Ben ilişki denen şu kısır döngünün içinde yer almayı şu aralar istemeyenlerdenim.
Sanki ilişki beni gelmem için zorluyormuş gibi ...
Orası ayrı...
Bunu istememenin temel sebeplerinden biri , dış baskılar ...
Eğer benim bir ilişkim olsaydı ;
  • İnsanların tanıdığı, göz önünde olan bir ilişki olurdu olası ilişkim .
  • Erkek arkadaşım dediğim insan, tasarladığımdan çok başka biri olurdu.
  • Yakın arkadaşlarıma onu anlatmak istesem de , onların mutlaka bir önyargısı olurdu onun hakkında ve bir türlü onu istediğimce övemezdim.
  • Yavaş yavaş herkes hakkımızda konuşmaya başlardı.
  • Sıkılırdım.
  • Ayrılırdık.
Böyle bir şeyi şu anlık yaşamayacağım için uzaktan konuşunca böyle belki ama...
Bilmiyorum .
Sanırım henüz duyguları olgunlaşmadı kimsenin.
Fiziksel olarak büyüyüp duygularını yetiştirmedikçe ,
Yaşanan şeyin de tadına varılmaz bence .
Bahar geldi, herkes benim gibi değil tabii...
Bir sevgilisi olsun istiyor ...
Göz önünde olmak ...
Kısır döngü...
Bazıları var ki göz önünde olmasınlar ,
Onu kimse tanımasın ,
İnsanlar önyargısız olsun ,
Doya doya nasıl istiyorsa anlatsın onu...
Uzun sürsün her şey , tanıdıkça daha da sevsin .
Bulması kolay, kaybetmesi zor olsun ...
Onun olsun...
Ama bu kısır döngüde her şeyi bulması zor ve kaybetmesi kolay oluyor.
İşler tersine işliyor...
İsyankar olmak en iyisi sanki, ha ?
Zaten hep takdir edilenler isyancılar olur, kimse sesini çıkaramadığı için .
Umarım seni de takdir ederler Ali Can (:

1 yorum: