11.6.10

Ben buyum aaabii, böyle kabul etçen yeeani.

İnsanları olduğu gibi kabul etme konusunda sıkıntı çekiyoruz sanırım hepimiz. Sanki insan dediğimiz bir tipmiş, herkes ona uymak zorundaymış gibi. Genelde ben de yargılıyorum mesela insanları, bu hataya ben de düşüyorum. Ama ben insanlar aynı tip şeyleri yaptığında yargılıyorum. Bu da hoş olmayabilir, bu da benim hatamdır. Üstlerine alınmalarına gerek yok.
Mesela ben bu satırları yazarken, aşağıda birkaç üniversite öğrencisi gitar çalıp şarkı söylüyor. Gecenin bu saatinde. Bence gayet hoş, 7. kattan konser dinliyorum. Fakat en alt kattaki kedi sevgisiyle dolu teyzelerden biri, buna 'nıç nıç' diyerek şikayette bulunabilirler, bulundular mı bilmiyorum. Özgür bıraksalar, müziği içlerinde hissetseler hiçbir şey kötü olmayacak. Sonuçta bu bir yaz gecesi, öyle değil mi? Vergilerinizi mi etkiliyor?
Müzik demişken... Şu ünlülere olan takıntım konusunda son zamanlarda fena halde negatif eleştiri almaya başladım. Abartıyormuşum, çocukçaymış. Bunun için bir savunma yapacak değilim. Ama gücüme gitmedi de diyemem. Çünkü insanlar benimle zaten konuşmak istemiyormuş, bunu da bahane ediyorlarmış gibi hissediyorum.
Evet, ufak tefek şeyler söyleyeceğim galiba. Ben kendimi bildim bileli, böyle bir insanım, değişmek de işime gelmiyor çünkü böyle mutluyum. O hayranı olduğum kişilerdeki minik şarkı sözleri, kelimeler, hareketler, davranışlar... Hepsini incelediğimde çok farklı şeyler görebiliyorum, yeni şeyler öğrenebiliyorum. Bundan enerji alıyorum. Mutlu oluyorum.
Mutluluğumdan rahatsız oluyorlarsa, kendileri bilirler. Beni ben olduğum için, her şeyimle kabul eden insanlar kalsın zaten çevremde, gerisine gerek yok. Zaten satırları geçtikçe, beni ben olduğum için seven insanlar kendilerini bilecekler.
Gece gece aklıma bunlar geldi... Gitar çalanlar ilham oldu galiba bana, bilmiyorum. Ben buyum aaabi, böyle kabul etçen yeaaani!
Öyle belli şahıslara yazmadım, üstüne alınmak isteyen alınabilir ya da alınmayın ya niye alınıyosunuz.
Hadi iyi geceler.

4 yorum:

  1. bu yazıyı okuyunca insanları olduğu gibi kabul etmeyenler konusunda olayları yaşadıklarını içine atan birini dert eden birini görüyorum...insanlar zaten karşısındakini olduğu gibi kabul etmediği için kadın kocasını öldürüyor koca karısını öldürüyor kardeşler birbirini öldürüyor...sokakta geçen insanlar birbirini dövüyor...insanlar dediğimiz hayvanlar çocuklarını dövüyor...dünyaya bir kere geliyoruz erkeğin kulağındaki küpeye kızın giyinişine takmasak...bunların hepsi neden oluyor...karşısındaki insanı olduğu gibi kabul etmediği için...konu uzuyor ama mahalle baskısı denen şey toplum baskısı denen şey asıl dedikodu da buralarda dönüyor...senin oğlan ne giymiş senin kız şununla gezmiş...e arkadaş sen çocugunu kardeşini kötü ortamlardan uzak yetiştir o zaten senin istemediğin ortama gitmez giydiğine küpesine karışma değilmi zaten kimi zaman zamanın geçmek bilmediği kimi zaman zamanın su gibi akıp gittiği şu dünyada bir kez yaşayacağız suyu aşkı hayatı herşeyi bir kere yaşayacagız Beste ablamda okusun ondan öğrendiğim bir şey bu haklıyı haksızı bırakalım...yaşamaya bakalım kimseyi kırmayalım...uzun oldu sıkıcı oldu ama yanlış yazdıysamda kötü amaçla yazmadım içimden gelenler begümüde beste sisteride seviorum...yazlıktaki herkesi seviorm :D

    YanıtlaSil
  2. Sevgi patlaması yaşayan bi Mete görüyorum ben de, çok teşekkür ederim canım,ne diyeyim ki.. Yani, tam olarak da demek istediklerimi anlayan insanların etrafımda olması, beni yalnız bırakmamaları güzel bir duygu... İhtiyacım olan cinsten...
    Teşekkürler kenx.

    YanıtlaSil
  3. beste sisteri dövücem ayağım sakat iyileşssin buluşucaz :D denizi istiyorum....

    YanıtlaSil
  4. bana kalkan eller kırılır mete haberin ola :P

    YanıtlaSil