15.4.10

Bahar Yorgunluğu

Oooh, çok feci bahar gelmiş...
Amaaan, havalar da tam ısınmaya başlamış...
Oh oh güneş de açmıış...
Aman da aman tadından yenmez!

Eve geldiğim an kendimi atıyorum yatağa. Atlamıyorum, dikkatinizi çekerim. Kendimi alıyorum baya, atıyorum. Öyle bir rahat, öyle bir tatlı oluyor ki, bunun yerini hiçbir şey alamaz!

Ah, tabii bu dediğim şanslıysam oluyor. Aksi halde, küçük kardeşim tarafından Ben10'in kuzeni Jane midir nedir, ona dönüşmeye zorlanıyorum. Ne o, düşmanları ona gösterecekmişim mor ışık yayıp, o da hemen dönüşüp öldürecekmiş. Gerçekten çok yaratıcı fikirler bunlar!

Ben10'e ısınamadım azizim. Kendisi yeşil gözleri ve yaşıtlarından abuk tavırlarıyla canımı sıkmakta. Dedesi ve babası da antropozlarını atlatma sebebiyle çocuğu kurban almışlar tabii, o da var. Günahtır be adamlar.

He ben bunları konuşuyorum, arada ciddi ciddi izliyorum şu çizgi filmleri. Çocukken aldığım tadı alamıyorum. Zaten ben çocukken Ben10 gibi saçma sapan şeyler yoktu. Daha naif, daha tatlı çizgi filmler izlerdik biz. Okul dönemimde bir Pokemon vardı misal, 'Ben EŞ olcam.' diye tartışan erkek arkadaşlarıma gülümseyerek Missi midir nedir öyle bi' kız vardı, onu olurdum ben de. Ne bu Jane falan gibi artis şeyler.

A-ha bir de Witch gibi feminen bi' cadı çizgisi vardı ki, beni benden alırdı. Hep baştaki kız olasım gelirdi, ama kendimi oradaki capon kıza daha çok benzetirdim. (Capon?!) Gerçi bu viç çizgi romanken daha çok ilgimi çekerdi. Çizgi filmindeki akış, kafamdakiyle uyuşmazdı hiç. Peeh. Zaten o da kolpalandı sonradan, başka bir şey çıktı yerine. Şimdiki kızlar bile umursamıyor, o derece.

'Hıaa-aayh' Esneme bu mudur bilmem ama, esnedim şu an azizciklerim. Bahar yorgunluğu beni esir aldı. Zaten uyuyamadım bugün saydığım sebeplerden. Dengesiz cümleler varsa affola, hadi eyvalla!

Oha Nihal'le Behlül yatmış lan.

Piiii.

Aşk-ı Memnu da izliyorum ya, kendime en çok orda şaşıyorum.

Hadi bay.






7 yorum:

  1. Eski çizgi filmler madam komşu kızı istanbullu diyerek başlıyayım...Bizim yazlıkta pokemon altın çağını yaşarken bizde büyük bir çağ başlattık taso sabah 6 da başlayıp gece 12 deki saklanbaça kadar oynardık...arada tusubasaydı sanırım o vardı onuda izlerdik daha sonra babylade çıktı o bizim son çizgi filim çağımızdı bu kadar tutkuluyken ben pikachuyum diyip nasıl atlamadık bunada şaşıyorum...daha sonra bir uyanma çağı başladı ve alkol girdi hayatımıza :D ... Her neyse bahar bahar bahar benim en çok hasta olduğum havalar aslında geçti de sayılır yaz geliyor sevinsem mi üzülsem mi yazlığı sizi özledim ama tatil dönüşü sınav çılgınlığı var maraton koşucaz ama bu yaz için kimseyi kırmadan eğlenceli bir yaz geçirelim derim bakalım hazirana demir attık mı tamamdır ders işlenmiyor artık o zmn :D saygılar...

    YanıtlaSil
  2. Mösyo çapraz komşu Ankaralı diyerek başlayayım ben de madem.

    Geçmiş olsun öncelikle, yaz gelsin hiçbi şeyiniz kalmaz azizim. Tatil zamanı tatil, sınav zamanı sınav... Öyle sıkıntı falan yok bu yaz, şimdiden söz istiyorum! Eğlencenin dibine vurucaz. Söz mü?

    Komşu kızı İstanbullu'dan saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Ice insancığı pikachu olup atlamadınız zira pikachu hiçbir zaman uçmadı... siz iyi izleyicilerdiniz ve onun uçamayan bir pokemon olduğunu biliyordunuz. Uçabilenler de başrolde olmadılar hiç, ara sıra elektrik çıkarmaya çalıştınız belki pikachu olup o kısmı bilemem. Ama kimse picigetto olmak istemedi bu güne kadar...

    YanıtlaSil
  4. jedicim birincisi pikachu evrim geçirip gelişerek raichu oluyordu ve uçabiliyordu...ikincisi aradan kaç yıl geçmesine rağmen 10 katlı binanın balkonlarından ben pikachuyum diyerek atlayan birçok çocuk gördük haberlerde...:) NE dalaşıosun olum bana pokemon tarihini bizden iyi kimse bilemez...

    YanıtlaSil
  5. tamam işte kendin diosun pikachu evrim geçirip raichu olduğunda uçuyodu diye yani raichu uçabiliodu pikachu değil. Tekrar ediyorum Pikachu hiçbir zaman uçamadı efenim, pikachu zıplardı :D zıplamayı uçmayla karıştıran çocuğa diyecek sözüm yok. Jedilar da çok yükseğe sıçrayabilirler ama bak ben deniyor muyum? hayır :D

    YanıtlaSil
  6. ah ah baş belası bişeyimede ewet de yahu sıçra uç kaç arkadaş senide tutan mı var yahu biriniz yaz ile ilgili bir yazı yazsın rica ediyorum yaz geldi hala yağmur yağıyor arkadaş kavrulmak istiyorum...bide totem hakkında yazın ya mont giyiorum hava güneşli ceketle gidiorum hava yağmurlu hatta bi kere kar bile yağdı...nedir bu? açıklayın bana

    YanıtlaSil
  7. Tamamdır, not ettim mutlaka yazla ilgili bir yazı gelecek.
    Pikachu asla uçmadı, Raichu uçtu evet...
    Katkılarınızdan dolayı teşekkürler canlarım benim!

    YanıtlaSil