22.12.09

Yağmur



Bana aldatıldığımı hatırlatan, beni bir daha aldatan ve beni ağlatan bir şarkısın sen yağmur.
Seni dinlerken kendimden geçtim.
Sen aşkla aldatıldın, dedin bana.
Kalbimdeki hava kabarcıkları bir bir patladı.
İlk başta kalbim öyle bir acıdı ki, hafifçe inledim.
Sonra hepsi gözlerime çıkıp, yaş oldu aktı.
Rahatladım.
Hiçbir şey tam olarak geçmese de...
Canım hala acıyor aslında; ama iyileşme acısı bu...
Sonu güzel bir acı...
Sonu acı güzelliğe inat.
Serinlik veriyorsun bana.
Beni tazeliyorsun.
İçimdeki iğrenç zehir akıp gidiyor damlaların saçlarıma düştükçe.
Gerçek kadar soğuksun.
Bir dost kadar önümden bıçaklıyorsun beni.
Yanan tenimde uçuyor, her yanıma dağılıyorsun.
Kana kana içiyorum seni, sonsuzsun, bitmeyeceksin.
Sana doyamam.
Bitiyorsun bugünlük, ama yine geleceksin, biliyorum.
Teşekkür ederim yağmur, ağladığımın farkına bile varmadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder