30.4.09

İsimsiz blog .

Bu yazacağım en kısa blog olabilir ...
Arka fonda Fever ve Love Hurts arasına serpilmiş Jason Mraz melodileri yükselirken,
Kendimi yine düşünmeye verdim .
Ah, şimdi The Cure - Friday I'm in Love...
Evet, aşkı tanımlayan bir parça daha.
Sanırım benim aşkım da böyle bir şey; bugün havamda değilim, Salı ve Çarşamba kalbimi kırıyorsunuz, Perşembe seni umursamıyorum, bugün Cuma: Aşığım !
Ah saçma tabii. Ama yapabileceğim bir şey yok çünkü insanların ense köklerinden başlayıp midelerine kadar inen ve onlara acı çektiren o hissi tatmadım ve tadacağımı sanmıyorum. Her şey mantıkla işliyor benim vücudumda. Benimkisi beğeni üzerine yoğunlaşan bir durum. Tamamen hoşlanıyorum çoğu şeyden.
Hayranlığım hat safhada, herkese her şeye hayran kalabiliyorum.
Bu iyi mi kötü mü henüz kavrayamadım ama ergenlik herhalde.
Hani hormonal bir durum olsa herhangi bir kadına hayranlık duymam.
Amy Winehouse örneğin, o kadına da hayranım ben.
Bir zamanlar Bill Kaulitz , şimdi Jason Mraz...
Yani bilmiyorum, hepsinde bir parçamı buluyorum.
Jason Mraz'ın sesi muazzam, kendisi de tam istediğim canlılıkta.
Avakado tarlası var adamın !
Well you dawned on me and you bet I felt it...
diyerek sizi uğurluyorum efenim .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder