4.4.09

Billy Jean.

Bugün yine bomboş günümün içinde güneş vardı. Bu sebepten seratoninim eksik kalmadı da multu bir gün geçirebildim. Kendimi Hiroşima-Nagazaki araştırması içinde buldum. Malum, dönem ödevleri...


Bir müddet sonra dünyadaki bu çirkin manzaraları gördüğüm pencereleri kapadım. Müziğin damarlarımda bir uyuşturucu gibi gezinmesini sağlayan adamın, Jason Mraz'ın şarkılarını aradım. Bulmak zor olmadı, dünya Mraz'ı seviyor.


Bir de baktım ki, Raul Midon'la düeti var. Dinledim. İliklerime işleyince bu şarkının ayda yılda bir dinlenmesi gerektiğini anladım. Rahatlamaya gerçekten ihtiyacımın olduğu anlarda...


Sayfaları tararken, tanıdık bir isim gördüm; "Billy Jean" .



Michael Jackson'ın aşkı tanımladığı o harika şarkı.


Düşündüm. Ne kadar da şanslı bir kadın. Uğruna şarkı yazılıyor, o kadar mistik yani. Çözemiyorsunuz. Michael'i cezbedebiliyor. Bu flörtözlüğe sahip. Cazibeye. Üstelik;


Billie jean is not my lover

Shes just a girl who claims that I am the one

But the kid is not my son

She says I am the one, but the kid is not my son


Düşününce bazı insanlar ne kadar potansiyel Adem olabiliyorsa, kendi içimdeki Billy Jean'i keşfettim. Henüz su yüzüne çıkmamış. İnsanlar ezip geçiyor, görmüyor. Ama Billy Jean'im ortaya çıktığında olacaklardan sorumlu değilim. Kendime güvenim geldi bir an için.


Tek ihtiyacım olan; zaman.


Lise yıllarımda hayranlara ihtiyacım yok. Tamam, egomu şişirerek beni anlık mutluluklara kavuşturabilirler. Ama ben, bu işi usturubuyla yapacak bir Billy Jean olmak istiyorum. Şu anda buna dönüşmeye çalışırsam, dün yazdığım kendini ispatlamaya çalışan ergen kızdan bir farkım olmayacak. Ben standart görünmekle iyiyim. Güzelliğe ihtiyacım yok. İmaj hiçbir şeydir, zeka her şey...


Bu arada, Ecem'in gönderdiği bir test sitesinde, mistik hayvanlardan Anka Kuşu çıktım.

Küllerimden doğmaya meğilliyim, gerçekçiyim ve hayallerim gerçek olmaya çok ama çok yakın.

Benden söylemesi...


She told me her name was billie jean, as she caused a scene

Then every head turned with eyes that dreamed of being the one

Who will dance on the floor in the round

1 yorum: