9.2.10

My Super Sweet 16






Bugün resmen 16 yaşındayım.
Evet, etrafımda 17 yaş altında bir tek kardeşim Efe var, ama olsun. Ben artık alıştım. (:
Arka fonda 'Jizz in my pants' var ve ben blog yazıyorum, ne hoş.
En ciddiyetsiz blog olacak bu sanırım.
7 Şubat'taki kadar dağıtmayacağım, merak etmeyin.
Aldığım yeni kararlar, okuyacağım yeni kitaplar, izleyeceğim yeni filmler ve dinleyeceğim yeni müzikler var...
Müzik demişken, hediye aldığım albümlerin hepsi birbirinden güzel!
Her birine birer gün ayırdım ve dinledim, gerçekten harikalar.
Jason Mraz, Mika ve White Lion...
ve diğer hediyelerim de!
Çok teşekkür ederim tekrar (:

Bir yaş daha büyüdüm, klişesine girmek istemiyorum. Bu gerçekten güzel bir his, yani tescillenmesi...
Bir sürü şey geride kalacak ve durumumun ciddiyetini artık görebileceğim. Bilinçlenmek bu olsa gerek...
Gerçekten ve gerçekten, beni seven herkesin beni nasıl mutlu ettiklerini anlatmanın yolunu bilmiyorum.
Yani, o gün, veya ihtiyacım olduğunda, benim için varlar. Onların ihtiyacı olduğunda, şüphesiz ben onlar için varım.
İlla ihtiyaç olmasına gerek yok, yani varlıklarımız uyumlu.
Bunu bulduğuma o kadar mutluyum ki...
Bütün içtenliğimle şunu söylüyorum:
Beni seven, beni değer veren, güvenimi ve inancımı kazanan, beni iyileştiren herkese gerçekten çok teşekkür ediyorum.

Yani, bilmiyorum. Ben mi çok duygusalım, ben mi çok abartıyorum... Ama gerçekten bütün doğallığıyla bu duyguyu seviyorum.

(:

Sizi seviyorum işte ya, bana iyi geliyorsunuz!

Hepberaber nice mutlu seneler dileğiyle, blog burada sona eriyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder